Klantenservice

waarmee kunnen we je helpen?

Maandag t/m vrijdag: 10.00u - 18.00u
Zaterdag: 10.00u - 17.00u
Zondag: Gesloten

Bel ons: 0416-335512

Verzending is gratis vanaf €75. Voor bestellingen onder €75,- rekenen we €6,95 verzendkosten. Afhalen in Waalwijk is altijd gratis.

Bestaat jouw order alleen uit sale-items? Dan rekenen we altijd verzendkosten.

Voor verzending naar Duitsland rekenen we €9,95 verzendkosten.

Je kunt de status van jouw bestelling inzien door in te loggen in jouw Van Dijk account en te klikken op het tabblad Bestellingen.

De levertijd van een bestelling is ongeveer 1-2 werkdagen. Dit kan oplopen tot 3-5 werkdagen in periodes van sale; tijdens de feestdagen; of wanneer jouw pakketje wordt verzonden vanuit onze Marc Cain winkel in Den Bosch of Rotterdam.

Zodra jouw bestelling bij ons is ingepakt en voorgemeld, krijg je een e-mail en/of een melding vanuit de PostNL-app met daarin jouw trackingcode. Daarmee kun je het pakket volgen.

Nee, het is niet nodig om een account aan te maken. Je kunt een bestelling ook als gast plaatsen. We raden je wel aan om een account aan te maken. Je spaart dan namelijk punten over je aankopen en profiteert van nog meer voordelen. Lees meer over je voordelen als Van Dijk member.

Jouw gebruikersnaam is het e-mailadres waarop je de Van Dijk nieuwsbrief ontvangt en bij ons in het systeem geregistreerd staat. Ben je het wachtwoord vergeten? Vraag hier een nieuw wachtwoord aan.

Van Dijk verkoopt doorlopend nieuwe collecties en merken en dat betekent dat de voorraad van sommige items klein is. Je moet er dus snel bij zijn. Omdat de voorraad zowel in de winkel als online wordt verkocht, komt het soms voor dat een item niet meer voorradig is.

Wanneer een item uit je order wordt geannuleerd omdat het niet meer op voorraad is, zullen we je daarover via e-mail op de hoogte stellen. Je zult dan automatisch worden terugbetaald.

Wij versturen hoofdzakelijk naar drie landen: Nederland, België en Duitsland.

Voor België geldt: Onze pakketten worden geleverd door PostNL of worden aan de grens overgedragen aan bpost.

Voor Duitsland geldt: Onze pakketten worden tot aan de grens verstuurd met PostNL. Daar zal PostNL het pakket overdragen aan de lokale vervoerder.

Wil je jouw pakket verzenden naar een land dat hierboven niet genoemd is? Neem dan contact op met onze klantenservice. Voor sale-artikelen geldt dat ze enkel naar bovengenoemde landen worden gestuurd.

Jazeker. Van Dijk Store ofwel Van Dijk Waalwijk is een betrouwbare partij die exclusieve merken verkoopt. Dit doen we al sinds 1953 in onze winkel in Waalwijk en sinds 2016 online via www.vandijkstore.nl.

Helaas komt het voor dat andere websites zich uitgeven als Van Dijk en gelijkende producten aanbieden tegen prijzen die te mooi zijn om waar te zijn. Ben je hiermee in aanraking geweest, dan verwijzen we je graag door naar onze pagina over waarschuwing nepwebsites.

De kosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening. De precieze kosten liggen tussen de €3,95 (brievenbuspakketje) en €7,50 (standaardpakket PostNL), afhankelijk van het formaat van het pakket en de gekozen vervoerder. Je kunt je pakket terugsturen via PostNL, maar ook via DHL of een andere bezorger.

Hebben we jou het verkeerde artikel opgestuurd, of is het ontvangen item niet in orde? Mail dan even met webshop@vandijkstore.nl en benoem jouw ordernummer en het mankement. Wij vergoeden je dan je retourkosten.

Je kunt jouw bestelling gedeeltelijk of in zijn geheel retour sturen binnen 14 dagen. Gebruik daarvoor het meegeleverde retourformulier. Na ontvangst van de retour wordt het terug te betalen bedrag binnen drie werkdagen teruggestort op jouw bankrekening, PayPal-rekening of creditcard.

Wil je een artikel ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat? Retourneer je pakket en geef op het retourformulier aan welke maat je liever wil ontvangen. Zodra we het pakket retour hebben ontvangen, sturen we de vervangende maat naar je op.

Retouradres

vandijk t.a.v. webshop
Stationsstraat 22
5141 GE Waalwijk

Let op: in verband met hygiëne is het niet mogelijk om geopende verzorgingsproducten terug te sturen.

Zodra we jouw retourzending hebben ontvangen en verwerkt, maken we de terugbetaling in orde. Vanaf dit moment duurt het doorgaans 2-7 werkdagen totdat jij het geld op je bankrekening, PayPal-rekening of creditcard terug hebt.

Bij iedere 30 euro spaar je één punt, welke €1 waard is. Punten worden gespaard op alle niet afgeprijsde artikelen. Per transactie worden punten berekend en de berekening verloopt per artikel en niet over het totale bonbedrag. Op deze manier kun je altijd en gemakkelijk een artikel retourneren of ruilen zonder dat er problemen ontstaan met de door jou gespaarde punten.

Voorbeeld: Bij aanschaf van 1 artikel van €100,- spaar je 3 punten. Heb je een bon met 2 artikelen waarvan het totaalbedrag €200,- is, dan betekent dat niet automatisch dat je 6 punten spaart. 1 item is bijvoorbeeld €175,- en het andere item €25,-. Over het item van €25,- worden geen punten gespaard, je zult in dit geval dus 5 spaarpunten ontvangen.

Online inleveren: Login met je Van Dijk account en voeg je favoriete items toe aan je winkelmand. In de winkelmand of nét voordat je gaat betalen, zie je een kopje “Beschikbare spaarpunten” met daarachter het aantal door jou gespaarde punten. Vul in het invulveld daaronder het aantal punten in dat je wilt inleveren. Klik vervolgens op het vinkje. Heb je vragen of komt je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice via: webshop@vandijkstore.nl.

spaarpunten inleveren
Voorbeeld: punten inleveren

In de winkel inleveren: Het kassapersoneel kan inzien hoeveel spaarpunten je gespaard hebt. Tijdens het afrekenen kun je deze verzilveren, maar dit hoeft niet. Je kunt ze ook nog even opsparen. Wij vragen jou altijd wat je met je punten wilt doen.

Let op: het is niet mogelijk om evenveel of meer punten in te zetten dan het te betalen bedrag.

Log in op jouw Van Dijk account om je actuele puntenstand te zien. Klik op en kies voor Spaarpunten. Op deze pagina vind je het totaal aantal spaarpunten, je klantnummer en alle activiteit rondom jouw spaarpunten. 

De verschillende statussen uitgelegd:

  • Punten gespaard: deze punten heb je gespaard na het plaatsen van een bestelling. Let op: na 14 dagen komen de punten pas op je account te staan.
  • Punten verzilverd: deze punten heb je ingeleverd bij het plaatsen van een bestelling.
  • In quarantaine: deze punten heb je gespaard met een recente bestelling. 14 dagen na het plaatsen van de bestelling komen deze punten beschikbaar.
  • RT: dit geeft aan dat er een retour is verwerkt. De punten zijn teruggezet op jouw account.
  • Vervallen: de spaarpunten zijn meer dan 12 maanden geleden gespaard en zijn vervallen.

Het duurt 14 dagen voordat de spaarpunten van een aankoop beschikbaar worden om in te zetten. Wij houden namelijk rekening met de 14 dagen retourtermijn een aankoop. Mocht er binnen de retourtermijn items retour komen, dan zullen wij de gespaarde punten daarover ook retour nemen. Daarnaast spaar je geen punten op sale artikelen, na aankoop van een sale item zullen er dus geen punten bijgeschreven worden, ook niet na 14 dagen.

Wanneer je gespaarde punten hebt opgebouwd, kun je zelf kiezen wanneer en waarop de punten worden ingeleverd. Spaarpunten vertegenwoordigen een korting, namelijk 1 spaarpunt is €1,- waard. Houd rekening dat bij Van Dijk, tweemaal per jaar, punten meer waarde vertegenwoordigen. Dan zal 1 spaarpunt €1,50 waard zijn. Je mag zelf kiezen of je jouw spaarpunten opspaart of direct inlevert.

Je spaarpunten zijn 12 maanden geldig. Hierna vervallen ze. Spaarpunten vervallen op basis van jouw aankopen. De spaarpunten over een aankoop van vandaag, vervallen dus over 12 maanden. De spaarpunten over een aankoop van morgen vervallen over 12 maanden en 1 dag.

Via een speciale mail stellen we je tijdig op de hoogte van spaarpunten die gaan vervallen.

Gespaarde punten kunnen worden ingezet op sale-items, maar er worden geen punten gespaard op sale artikelen. Punten spaar je dus enkel op niet afgeprijsde items. Gespaarde punten kunnen niet worden ingezet in combinatie met een kortingsactie.

Het duurt 14 dagen voordat de spaarpunten van een aankoop zichtbaar zijn in je account. Wij houden rekening met de retourtermijn en nadat deze verstreken is, worden de punten bijgeschreven op je account. Zijn er hierna nog steeds geen spaarpunten bijgeschreven? Neem dan contact op met onze klantenservice via webshop@vandijkstore.nl. Daarnaast worden er geen punten gespaard op sale artikelen.

Spaarpunten worden bijgeschreven op je account, nadat de retourtermijn verstreken is. Is er toch iets misgegaan met je aankoop en moet er een ruiling en/of retour plaatsvinden ná de retourtermijn van 14 dagen, dan zullen de punten die je op de aankoop gespaard hebt, worden gewijzigd.

De VIP voucher is onderdeel van het spaarsysteem van Van Dijk. Wanneer je bij Van Dijk in het systeem staat, spaar je punten over je aankopen. Dit doe je zowel in de winkel als online. Bij iedere dertig euro die je besteedt, ontvang je 1 spaarpunt. Sale artikelen zijn uitgezonderd van sparen.

Wacht je liever af tot je een groter bedrag hebt gespaard? Overweeg dan om jouw punten in te leveren tijdens onze VIP voucher weken. Twee keer per jaar zijn in deze periode jouw punten namelijk 1,5x zoveel waard. Je zal op de hoogte worden gehouden van het aantal gespaarde punten. Bij meer dan 10 gespaarde punten ontvang je op dat moment een VIP voucher per mail en/of post.

Als je Van Dijk member bent, ontvang je af en toe coupons met daarin een persoonlijk aanbod. Via e-mail of post stellen wij je op de hoogte van zo'n actie. De coupons kun je zowel in de winkel als online inleveren.

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact op: